14.4.12

לק שחור


כבר לפני כמה חודשים ראיתי את התמונה הזאת (למקור ההשראה לחצו על התמונה הקטנה) ברחבי האינטרנט. זה היפנט אותי בגלל השוני בין המרקמים, מצד אחד גימור מט שאני כל כך אוהבת, וכל כך חדשני בלקים, מצד שני קריצה אלגנטית לפראנץ' מבריק. כל כך פשוט וכל כך מעניין. סוף סוף הגענו למצב שלק שחור הוא לא רק נחלת פנקיסטיות בדיזינגוף סנטר. זאת לא הפעם הראשונה שאני עושה מניקיור שחור אבל התגובות שקיבלתי שונות בעליל מאלו שהייתי מקבלת כאשר הייתי קטנה יותר.

לקח לי תקופה למצוא את הלקים הרצויים, כי לקים מטיים הם לא דבר נפוץ ביותר ומצד שני אני גם לא אוהבת לקים מאוד יקרים, ככה שהסתפקתי ב 2 לקים שניתן להשיג בארץ:
1. ORLY - MATTE VINYL - נמרח בקלות - ב 2 שכבות ניתן להגיע לאטימות מלאה, אבל הרגשתי שיש טיפה אי אחידות במריחה (אולי היו לי ציפיות מוגזמות או לא מרחתי מספיק טוב).  הוא הזכיר לי דבר נוסף שאני אוהבת בלקים במרקם מט - הם מתייבשים מהר מאוד. זה פשוט תענוג..
2. בקצה של הציפורן עם מכחול דק (שקניתי בחנות יצירה) מרחתי לק מבריק של CHIC  - מספר 280 זהו לק שחור ומבריק עם ניצנוץ מאוד עדין . הוא נמרח  אחיד מאוד . לק מוצלח מאוד של שיק.



אני  אוהבת מאוד את הלוק הזה.
מה אתן אומרות? אלגנטי או פנקיסטי? נשי או ערפדי?
בי בי 
אינה

תגובה 1:

  1. וואו ממש אהבתי אני רצה לקנות כמה שיותר מהר (; בכללי לק שחור לדעתי ממש לא פנקיסטי אומנם הוא התחיל ככה אבל היום הוא מתאים לכל אחת באשר היא. נהנתי לקרוא (:

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...