26.4.12

מתנה אירופאית - Sensibio H2O


לפעמים אני רואה סרטון ויודעת שאני רוצה גם כזה. זה מה שקרה עם BIODERMA H20 אחרי שראיתי אותו בסרטון של Lisa Eldridge (סרטון) ואחרי זה בעוד אינספור סרטונים. מלבד כל ההמלצות וההשבחים שהיו בכל הסרטונים התלהבתי מהגודל של הבקבוק ומזה שזה נראה בדיוק כמו מים. אחרי חיפושים רבים הבנתי שאי אפשר לקנות את זה ברשת במחיר נורמלי (באיזה אתר צרפתי ראיתי שהמחיר של 2 בקבוקים הוא כ-33 יורו ואני לא אוהבת לשלם הרבה יותר). 
לשמחתי, ידעתי שאמא שלי טסה לברלין ואוסטריה לכמה ימים וכבר מזמן שואלת מה להביא לי מתנה. בדרך כלל אני אומרת לה שאני לא צריכה שום דבר וזה גם מה שאמרתי לה הפעם, אבל ברגע האחרון כן שלחתי לה תמונה של בקבוק וורוד של BIODERMA H20 למקרה שאולי היא תראה. לא, היא לא מצאה אותו לא בברלין ולא באוסטריה וכבר קיבלתי את הגזרה שנצטרך לחכות לטיסה לפריז מתישהו בזמן הלא כל כך קרוב. אבל לפני יומיים נפגשתי עם אמא שלי והיא הביאה לנו הפתעות: שוקולד (מטיל זהב) לחבר שלי ולי... בקבוק ורוד ונחשק מאוד של מסיר האיפור המדובר. מתברר שבדרך חזרה הם עברו בשדה התעופה של פראג ושם הסתתר לו הבקבוק המיוחל. 


זו היא ההתרשמות שלי מנוזל הפלאים: מדובר בתכשיר ניקוי פנים ומסיר איפור של חברה צרפתית שנוסדה ב 1978 כחברה ליצור חומרים רפואיים. כרגע היא מייצרת שלל מוצרים דרמו-קוסמטיים בדגש להתאמה לסוגי עור שונים. כל הפורמולות נוצרו בשיתוף מחקרי עם רופאי עור, וכל המוצרים מחולקים לכמה סדרות לפי סוג העור, מ"עור יבש" עד ל"עור מעורב שמנוני". כל סדרה היא בצבע שונה, כששלי הוא בצבע וורוד המסמל את סדרת - Sensibio - סדרה לעור רגיש. לדעתי גם מסיר איפור בצבע ירוק -מסדרת Sebium (לעור מעורב או שמן) היה מתאים לי. 

החומר דמוי מים, כל כך שקוף ונוזלי שההרגשה היא כאילו אלו מים רגילים. אין בו לא שומנים ולא חומרים סבוניים אך עדיין האיפור ירד בקלות וללא יותר מדי שיפשופים. הוא מיועד לפנים וגם לעיניים . לפי מה שראיתי בסרטונים מומלץ לא לשפשף את איזור העיניים אלא לשים קצת מהחומר על פד צמר גפן , להצמיד לעין בטפיחות קלות לאיזה חצי דקה- דקה, עד שהחומר ימיס את האיפור. ניסיתי את השיטה וזה אכן עבד כמו קסם: ברור שהיתי צריכה עוד לנגב קצת, אבל ממש בעדינות. 

הפלוס הנוסף הוא גודל הבקבוק: זה בקבוק שקוף של חצי ליטר (500ml) - נמאס לי מכל הבקבוקים הקטנים שנגמרים מהר. די, מסיר איפור זה אחד המוצרים השימושיים אצל כל חובבת איפור (הוא קיים גם בגודל של 250ml). בכלל, העיצוב הנקי והמנימליסטי מאוד משך אותי מהתחלה.


כמו שכבר הבנתן, אני די מתלהבת מהמוצר- הוא מאוד מתאים לעצלנית כמוני, הוא גם מסיר את האיפור וגם מנקה את הפנים במהירות ויעילות. ואין ספק שזו מתנה מאוד מוצלחת של אמא שלי. אבל, יש אבל מאוד גדול: מתברר שגם בארץ ניתן לרכוש את המוצר אך מחירו הוא כפליים מבאירופה . אמא שלי רכשה בדיוטי פרי בפראג ב-554 קרונה (עד כמה שהיא זוכרת ) = 29 דולר = 110ש"ח ל- 500ml. בארץ ניתן לרכוש אותו בחנויות סופרפארם במחיר בין 109 ל 129 ש"ח אבל כאן מדובר ככמות 250 כך שזה פי 2 ממה שקונים בארופה. כך שרק בגלל העלבון לא היתי קונה את המוצר בארץ. אני יודעת שיש מכסי יבוא על מוצרי קוסמטיקה אבל הם לא עומדים על 100 אחוז (יותר כ 30%).

נוסעות לאירופה ? קנו, קנו (אל תעלו אותו איתכן על המטוס כי הוא נוזל מעל 500ml שלא יחרימו לכן אותו).
בארץ? לשיקולכן וארנקכן.

בזמן הכתיבה של הפוסט גיליתי שכמה מהבלוגריות קיבלו את המוצר לסקירה בחינם מהי"חץ. גילוי נאות שלי: את המוצר קיבלתי מאמי היקרה ותודה לה על כך. דעתי לגמרי עצמאית ואישית. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...