24.5.12

גלוסי מאי הגיע...

זו כנראה הפעם האחרונה שאכתוב על גלוסיבוקס. בעוד כמה דקות אני הולכת לבטל את המנוי שלי. כבר בחודש שעבר די התאכזבתי מהפרויקט ואפילו לא צילמתי ולא כתבתי ביקורת, אבל הפעם זה כנראה סופי. אחרי כל הבאז סביב הקופסה הלבנה של קליניק החלטתי לתת עוד צ'אנס אחד- שמעתי רבות על החברה הזו ואף פעם לא התנסיתי בה באמת. זה גרם לי לחשוב שכדאי אולי להשאיר את המנוי לעוד חודש, הרי כל כך הרבה דברים נאמרו על הקופסה הלבנה. .
אתחיל מההתחלה: הפעם הקופסה הגיעה בדיוק מופתי, כבר ב-20 לחודש הביאו לי אותה לעבודה. הקופסה החיצונית הפעם היתה בצבע לבן עם כיתוב כסוף - clinique. מבטיח נכון?  בפנים ארבה לי אותה קופסה וורודה ורגילה...
מכאן התחיל מצעד האכזבות.
הפעם מדובר ב 5 מוצרים (פלוס כמה קופונים לא ממש משתלמים +כניסה ליריד ביוטי סיטי שיתקיים ביוני). סקירה קצרה:


1. Clinique - Clarifying lotion - 2 for dry combination
הרבה דיברו על זה שאולי נקבל את ערכת התנסות של שלושת השלבים של קליניק. אני אף פעם לא ניסיתי אותה ובגלל זה לא היה אכפת לי לקבל אותה אבל אפילו את זה לא קיבלנו. קיבלנו רק שלב  אחד מתוך 3. קצת מוזר להתנסות במוצר אחד מתוך משהו שאמור להיות סדרה, ואני כבר לא מדברת על זה שקיבלתי את הבקבוקון לעור יבש- מעורב, כאשר אני נוטה לשמנוני - מעורב.

2. Clinique-High Impact Mascara - מסקרה של קליניק מס 1 - שחור
מסקרה זה אחד מהמוצרים האהובים עלי מבין מוצרי האיפור. לפעמים מספיק למרוח קצת מסקרה והפנים משתנות. מהתנסות הראשונית שלי עם מסקרה של קליניק מבינים  שמדובר במסקרה איכותית ומוצלחת מאוד .היא הדגישה לי את הריסים באופן מיידי וטבעי (ממש לא עמידה למים). מצד שני ,אני מהאסכולה שריסים הם בין הדברים היחידים שיכולים להראות מלאכותיים ומודגשים, כך שזו לא ממש מסקרה בשבילי, היא לא מאריכה ולא מעבה, ונותנת מראה טבעי ונקי.  נראה לי מאוד תתאים לבנות שאוהבות לוק כזה.  הייתי מאוד רוצה להנות ממנה יותר אבל ... היא הגיעה בגודל דוגמית שלא תספיק לי אפילו לשבוע הקרוב, כאשר אני אסע ל-7 ימים באיטליה. עאני בספק שהיא תספיק לי לשבוע ולא ארצה להסתכן, כי זו דוגמית!! לא טראוול סייז. חבל.. 

3. Seche Vite - Dry Fast Top Coat - מייבש לק.
שמעתי על המוצר הזה דברים טובים אשמח להתנסות בו. גם כאן, מדובר באריזה מוקטנת אבל גודל הגיוני למדי למייבש .

4. ARMANI code- luna - 1.5ml
בושם נחמד - אבל גם כאן קשה לי להתייחס אליו ברצינות כי הרי מדובר בדוגמית קטנה מאוד. ממש לא בגודל מכבד את עצמו. למרות שאם שאר המוצרים היו יותר מעניינים לא היתה לי בעיה איתו כנראה.

5. (Clean and Clear - Morning Energy (Shine Control, Daily Facial Scrub, oil free - תרחיץ גרגירים. 
לאיזון ברק העור למשך כל היום . נטול שומן . המוצר הגיעה בגודל מלא. האמת שהוא בא מאוד בזמן כי התרחיץ שלי עומד להסתיים . יש בו גרגירים עדינים ואני אוהבת את ההרגשה של שיוף קל, כי אני מרגישה כאילו זה באמת מנקה את הפנים. אולי זה רק בראש, אבל אני אוהבת. משאיר את העור חלק ונקי, בנות עם עור יבש צריכות לשים לב ולשים לחות אחרי, כי הוא עלול לייבש.

כפי שאתן מבינות, אחרי כל זה אני מרגישה די מאוכזבת. לא ברור לי למה היו צריכים להגדיר את הקופסה כקופסה ממותגת קליניק, הרי אפילו לא היה בה רוב של מוצרי החברה (לפחות לא בקופסה שלי). כבר היו קופסאות שהיו בהן 2 מוצרי "לקוסטין" האם זה אומר שהיא קופסת לקוסטן? האמת שאני מסיימת את הפוסט הזה כבר אחרי שטחנתי את הנושא בפייסבוק והנה הסיכום של מה שאני חושבת על המיזם: הוא התחיל כמשהו חדשני עם ניחוח של חו"ל, אבל אני מרגישה שכרגע הוא לא ממש מתרומם. הוא נמצא כרגע בסוג של מילכוד: מצד אחד  הם מנסים לכבוש כמה שיותר לקוחות כדי להראות למשווקי קוסמטיקה שזהו פרוייקט משתלם להם - הרי זה קידום מכירות מעולה. מצד שני המשווקים עצמם עוד לא ממש הבינו את הפוטנציאל של הקופסה הזו ולא ממש משתפים פעולה כנראה. לכן, יש בגלוסי תמהיל דל  למדי. כאילו זה לא מספיק, בגלוסי גם לא ממש מבינים את רצונה של הלקוחה. הם לא מבינים שמוצר בגודל מלא של חברה אחת לא שווה ל- 2 מוצרים מוקטנים של חברה אחרת. צורת החלוקה הלקויה הזו גורמת לכך שתמיד יש קופסה "שווה" ויש קופסה "פריירית". הבנות כועסות ובצדק על חוסר הצדק. 

לזכותם של גלוסי יאמר שאני אישית הערכתי את זה שדן מנו כן עוקב אחרי הפורומים וקבוצות פייסבוק. כן חשוב לו להגיב וליצור דו-שיח, למרות שהוא עדיין מתקשה להבין את ראש שלנו. 
עוד דבר שאני חייבת לציין לטובה זה  שהתהליך הביטול שכלל שאלות פולניות ("האם את בטוחה שאת רוצה להפסיק לקבל את המוצרים הכי טרנדיים בשוק, בטוח? 100%"?) אכן נגמר ב -4 הקלקות ללא בעיות מיוחדות(אחרי שמצליחים למצוא את הכפתור כמבן). וידאתי את זה במייל , והם הגיבו לי לי תוך שעה וחצי. ככה שאם יש לכן תלונות, מענות, הצעות - פשוט שילחו להם מייל במקום להתעצבן על זה שהם החליטו לנצל את הקיר של פרוייקט כקיר פירסומי ולא אפיק-שירות לקוחות. 

כפי שהבנתן אני ביטלתי - אשמח להצטרף שוב כאשר זה באמת ישתלם לי ואני אפסיק להתעצבן שמישהי קיבלה יותר גדול ממני. אה, וגם במחיר ישן :)

מה איתכן?? אני עושה ספירה כמה בנות ביטלו החודש... ביטלתן? נותנים עוד צאנס? אהבתם? הגיבו לי כאן...
:)
בי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...