20.4.12

Bonjour Bourjois!

 
שיסלח לי פסח השנה אבל הוא איכזב, מזג אוויר מצויין ואני כל היום בעבודה. ביום האחרון נשברתי והחלטתי לקחת יום חופש. החלטנו ללכת לטייל קצת בנמל. התיכנון היה לתפוס 2 ארנבים במכה אחד, גם לטייל וגם לקפוץ ולהתרשם מהאירוע הכל כך מדובר של המשביר. בהגעה לנמל אני וחבר שלי התפצלנו: חברי היקר בילה בצומת הספרים, ואני עשיתי סיבוב מהיר במתחם PRETTY WOMAN. זאת היתה בדיוק השעה האחרונה של האירוע. לא יכולה להגיד שהמתחם הדהים אותי במיוחד, אבל היתה מורגשת השקעה מאוד גדולה מצד המשביר באירוע. שמתי לב שביום האחרון כבר לא לקחו דמי כניסה, אם לא היה לי כרטיס חבר של משביר לא היתי מתקרבת למתחם, המחיר של 39.90 עבור חנות משודרגת נראה לי מוגזם - כנראה שגם הם הבינו את זה .
לא היה משהו מיוחד שרציתי, בגלל זה עשיתי סיבוב די מהיר, רק כדי להתרשם מהמתחם. גם המחירים לא היו כאלו אטרקטיבים.  הדוכן היחיד שנעצרתי לידו היה דוכן של בורג'ואה, אולי הפרסומת המתוקה על קיר הקריה כן השפיעה עלי ורציתי לנסות את המוצרים הקייציים החדשים.  החלטתי שמותר לי קצת להתפנק (הרבה נכתב על  בורג'ואה לפני כמה חודשים בעת השקתם בארץ, לי יש טיימינג משלי) ואלו הפינוקים:
 

1. Bourjois Volume Clubbing Eye Liner -  צבע Electro blue - 83
לדעתי זה המוצר הכי מגניב מהקניה הזאת. זהו אייליינר נוזלי בצבע כחול - טורקיז- מטלי, הצבע שלו פשוט יפיפה. לפעמים לאיילינרים כחולים יש נטיה להיות כל כך כהים שקשה להבדיל האם הם שחורים או כחולים. הכחול הנידון הוא מהכחולים המובהקים. לעיתים הגוון אפילו טורקיזי. המכחול של האייליינר כל כך דק שאפשר להגיע איתו לפס מאוד דק. נמרח בקלות ומאוד אחיד. העמידות שלו מדהימה, אולי אפילו קצת יותר מידי, את הסווטש ששמתי על היד לא הצלחתי להוריד אפילו אחרי כמה רחיצות ידיים.
הוא מתייבש ומתקבע די מהר. בקיצור אני מאוד אהבתי את המוצר היתי רוצה גם ירוק כזה אבל אין.

2. Bourjois Liner Pinceau Eyeliner - בצבע זהב
אייליין נוסף שקניתי הוא אייליינר בצבע זהב. כאשר קניתי לא ממש הבנתי עוד מה אני יכולה לעשות איתו אבל המבצע היה 1+1 והוא היה נראה לי מספק מגניב לשלב אותו עם האייליינר הכחול. כמו שהסביר לי המאפר בדוכן, אפשר להניח אותו גם כצללית בסיס, למרוח אותו על העפעף ולטשטש קצת. לא היתי מגדירה את הצבע שלו כזהב-צהוב אלא יותר כזהב- כסף, סולידי כזה. אהבתי את המרקם שלו אבל הוא לא נמרח אחיד כמו הכחול, צריך לשים כמה שכבות כדי להגיע לפס אחיד. יש בו משהו מעניין שעוד אלמד לנצל אותו בשילובים חדשניים אחרים. נראה לי שיש בו פוטנציאל.

Bourjois Volume Glamour Max .3 -מסקרה שחורה
לא מיוחדת במיוחד - האריזה בצבע וורוד בצורה מגניבה עם מברשת פלסטית גדולה. מאריכה את הריסים אבל אם שמים כמה שכבות מתחילות להיווצר גבשושיות קטנות, ככה שצריך להיזהר. מסקרה טובה ליום יום. 

כאן דוגמה לאיפור מינימלי עם שלושת המוצרים המוזכרים למעלה.
4. Bourjois Effect 3D lipgloss 
ליפגלוס מתוק של  בורג'ואה- צבע 52 ורדרד - אפרסק - שאמור לעשות מראה תלת מימדי (למרות שחשבתי תמיד שהשפתיים שלי תמיד היו תלת מימדיות ). הליפגלוס החדש אמור לתת לחות מירבית לשפתיים וברק מושלם, וזה אכן עושה את זה. יש לו צבע עדין וטבעי, הברק מאוד מוצלח - יש בו מין ניצנוצי זהב מאוד קטנים.  הריח שלו קצת פירותי-מתוק וכל כך טעים, לפעמים בא לי למרוח אותו רק בגלל הריח. לרוע המזל (בשבילו) הוא מזכיר לי בדיוק למה אני לא ממש אוהבת גלוסים: ההרגשה שתמיד יש משהו על השפתיים, לחלוחיות יתר ואי יכולת לנשק את מי שאני רוצה מתי שבא לי . 
לזכותו יאמר שהוא לא מרגיש דביק, ככה שאני כן משתמשת בו, אבל בשימוש שלי אני צריכה לחדש אותו כל הזמן (טוב כמו כל גלוס). בגדול לאוהבות גלוסים למינהן - מוצלח.

5. בנוסף לקניה שלי קיבלתי מתנה תיק איפור חמוד ואיתו Bourjois Khol & Contour Mineral 04 Gris sable - עיפרון אפור: עשוי 99.98% מחומרים טבעיים, מינרליים - אמור להיות היפראלרגני אפילו לעיניים מאוד רגישות - על זה אני לא יכולה להעיד כי אף פעם לא היתה לי בעיה עם איפור. רשום על העיפרון שהוא אמור להיות עמיד 16 שעות. כאן נראה לי קצת הגזימו (אולי עם פרמייר טוב). לטעמי העיפרון קצת יבש וקשיח מדי, צריך להפעיל כוח כדי לשים אותו על העין, אני אוהבת את העפרונות שלי יותר קרמים. מה שכן, ניסיתי אותו כעיפרון גבות ואהבתי אותו, נותן גוון אפרפר - מעניין לגבות החומות והעקומות שלי, אבל בגדול אני לא יכולה להגיד שיש בו משהו מיוחד. 

כאן כל המוצרים: גלוס, איילינרים ומסקרה בשילוב עם צלליות של סליק (הביקורות ותמונות בקרוב)

לסיכום : כל הקניה עלתה לי בסביבות 160 ש"ח, עם כל ההנחות והמבצעים יצאתי מרוצה משם. יש לי הרגשה שאוכל להשתמש בכל המוצרים. מותג טוב גם מבחינת האיכות וגם המחירים. מאוד התרשמתי גם מהצלליות שהיו בדוכן אבל בגלל שיש לי מספיק אני אחכה איתן.

היתן? קניתן? ניסיתן? שתפו אותי...
Au revoir et bonne nuit

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...