1.4.12

גן שושנים אביבי (קיטש?! אוי וואי)

כמה שאני לא אוהבת דברים קיטשים, לפעמים אני מועדת.  הפעם החלטתי לנסות לעשות משהו צבעוני מהצבעים שיש לי בקופסה. רציתי משהו בגוון טורקיז-ורוד. אחרי בהיה אין סופית ביו טיוב (סרטוני הלימוד פשוט מהפנטים אותי) החלטתי לנסות משהו. אני לא יכולה להגיד שאני מאוד מרוצה מהתוצאה וכנראה עוד אנסה לשפר אותה, אבל הנה לכן מדריך- בעצם לא ממש מדריך (כי אני לא באמת יודעת מה עשיתי) אלא תיעוד השלבים שעשיתי כדי ליצור גן ורדים רומנטי אצלי על האצבעות . 
רוב הלקים שהשתמשתי בהם הם על טהרת שיק, חוץ מתוספת ירוקה קטנה מצידו של ג'ייד.


1. התחלה כרגיל: הורדת לק, שיוף, סידור, לק בסיס שקוף מריחת לק צבעוני - במקרה שלי טורקיז (485)
2.עשיתי עם נקודון, בצד היותר גדול שלו, נקודות די גדולות בצבע ורד בהיר נייטרלי. כ3-4 נקודות על כל ציפורן (505) -הינה יש לנו ניצני וורדים.
3. כדי להצמיח לוורדים עלי כותרת ציירתי פסים עם לק אדום (442) מסביב לנקודה, כ 2 - 3 פסים בצורה די אקראית ולא אחידה, כדי שזה יראה טבעי ופראי.
4. הטאץ' אחרון לצייר לכל וורד כ 2 עלים ירוקים. 
5. מסיימים עם מייבש לק , שאני לא באמת יודעת עד כמה הוא מייבש. 
6 . שלב יבוש הגינה. שלב קשה הדורש התמדה . 


ביי.
שהשבוע האביבי שלכן יהיה פרחוני !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...