23.3.12

גלוסי בוקס מרץ


בשקט - בשקט, בלי סערה מוקדמת, הגיעה הפעם קופסת גלוסיבוקס בזמן אפילו בלי שציפיתי לה (אולי כי עוד לא הרגשתי שעבר חודש מהקופסה הקודמת). 
אין ספק שחבילת גלוסיבוקס מרץ באה לי בסימן לבן שקוף - ורק שתדעו לכן שלצלם דברים שקופים לא פשוט בכלל - אבל למדתי מזה הרבה.  היא הגיעה בקופסה לבנה נוחה מאוד, ובה 7 פריטים (ועוד כמה שוברי מבצע):

Avene - מיסיולר - נוזל לניקוי והסרת איפור פנים. מבוסס על המים הטרמליים של "אוון". נוזל שקוף, כמו מים, גורם לך לחשוב שמשתמשים במים נקיים. יש לו ריח מאוד עדין. מוריד טוב את האיפור אבל לדעתי לא מספיק לעיניים באיפור יותר רציני.
  Dr. Murad - קרם לחות פעיל
את החברה הזאת לא היכרתי כלל, עד היום לא שמעתי את השם שלה, אבל אני שמחה שיצא לי לנסות אותה. זהו קרם מאוד קליל, נספג במהירות, בצבע לבן וריח כמעט בלתי מורגש. עושה הרגשה של ניקיון. 
 L'OCCITANE - קרם ידיים חמאת שיאה,
 קרם ידיים נעים - פשוט , ריח נקי ועדין, לא גורם לכולם להסתובב ולחפש מאיפה בא הריח.  נספג די מהר. אהבתי מאוד את האריזה שלו - השפופרת הכסופה עם החותמת מזכירה את שפופרות המתכת מהעבר. סגנון הרטרו  עושה לי חשק להשתמש בו למרות זה שאני לא הכי מתחברת לקרמי ידיים למניהם. אני לא אוהבת הרגשת לחות בידיים. למרות הכל, הקרם נראה לי מוצלח, אבל המחיר שלו למוצר מלא לדעתי קצת מוגזם עבור קרם ידיים (135 ש"ח אבל בטח יש מבצעים).
 L'OCCITANE - חלב גוף  וורבנה - קרם  קריר עם מרקם מאוד חלק ונעים, נספג מהר ומשאיר ריח לימוני רענן. גם כאן התרשמתי מאוד מעיצוב הבקבוקון החמוד אותו קיבלתי. מסקירה קצרה באתר החברה התרשמתי מסגנון אריזות הרטרו, נקי עם נטיה נוסטלגית חביבה. בתור חובבת עיצוב (טוב לא ממש חובבת) אני מאוד אוהבת לראות מוצרים מעוצבים בטעם טוב. נראה לי כיף להשתמש במוצרים שלהם אבל עדיין התמחיר שלהם לא זול במיוחד למישהי כמוני שלא ממש חובבת טיפוח.
OFRA - עיפרון עיניים - הסדרה המטאלית. 
על החברה הזאת קראתי הרבה והבנתי שיש לה מוצרים איכותיים שפונים לקהל מקצועני יותר. בגלל זה, שמחתי לראות את המוצר של החברה הזאת. העיפרון שקיבלתי הוא בצבע חום - COFFEE BEAN - צבע די שימושי ונייטרלי - מעולה לאיפור טבעי ועדין . לא הרגשתי בו איזה אופי מטלי, למרות שיש בו איזה ניצנוץ. נמרח  חלק על העפעף העליון (ניתן אפילו לטשטש אותו למראה פחות מודגש), על קו המים התחתון הוא קצת פחות מוצלח כי הוא לא מספיק קרמי (לא מומלץ לבעלות עין קטנה לשים פס כהה בתוך העין). בגדול, נראה עיפרון מאוד מוצלח, במיוחד לחובבות איפור נייטרלי.  
לק OPI -זריקת הצבע היחידה בכל הקופסה הלבנבנה הזאת.  לק אדום באריזה פיצפונת אבל מאוד חמודה. יש לי חיבה למוצרים מיניאטוריים (למעט דוגמיות איפור), ובכלל היתי מעדיפה שכל הלקים שלי היו בגודל כזה, כי הרצון להתנסות בעוד צבעים גובר על היכולת לסיים את הלק בגודל מלא. לגבי הצבע הזה: זהו צבע אדום דובדבני מתוק וקלאסי ביחד. שמתי אותו לחברה שלי לעבודה (הרי קיבלתי את הקופסה שלי לעבודה), הוא נמרח באופן אחיד ואחרי 2 שכבות הגעתי לכיסוי מלא. כמו כן, גם קצב ההתייבשות שלו יחסית מהיר. אהבתי את המראה הזה- האם זה סוג של סטיה לחשוב על דובדבנים בעודי מתבוננת על  האצבעות של מישהי אחרת? :) 

מוצר 7 שהיה בקופסה אלו היו פלסטרים להרגעה לעקב כף הרגל. לדעתי מאוד שימושי. עוד לא יצא לי לבדוק אותם, כי בזמן אחרון אני מסתובבת במגף רגיל ללא עקב. אבל בטוח שיבוא יום שבו אזדקק לפלסטרים, וכך אהיה מוכנה.

בגדול, הקופסה חמודה ואני מרוצה ממנה, אבל לא היתי מגדירה אותה כ"ואו", אולי כי רוב המוצרים היו מאוד קטנים, היתה מין הרגשה של חוסר. אלו יותר דוגמיות מאשר גודל מוקטן של המוצר. אפילו העפרון, שהוא בגודל מלא בנפחו, מאוד קטן, וזה קצת עשה הרגשה של דלות למרות המוצרים היחסית מעניינים. אולי זה העיניים הגדולות שלי...
הפעם אין לי שום דבר רע להגיד על אופן המשלוח של החבילה, חוץ מזה שאין שום ספק שבמחיר המחודש כבר לא ארצה אותה- השירות לא שווה את המחיר. אבל כרגע אהנה מהמחיר הישן .


הפתעה נוספת מגלוסי בוקס : בפורים, בדף הפייסבוק, הם עשו מין תחרות תחפושות קטנה. העלתי לשם את התמונה של התחפושת ו... זכיתי בזוג ריסים מלכותיים, מאוד דרמטיים, של "קלאופטרה". הם כנראה יחכו לפורים הבא.
מי שרוצה לראות את התחפושת ה"זוכה" מוזמנת לבלוג השני שלי (ליחצו כאן...)

אז איך אתן אהבתן את הקופסת הגלוסי שלכן? לבטל? להמשיך?

בי בי
אינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...