13.3.12

תמונה מהאוטובוס

בזמן האחרון, אני משתדלת להתאפר כל בוקר, הקצבתי לעצמי כ-15 דקות לתהליך כי אין לי שום יכולות  לגרד את עצמי מהמיטה מוקדם יותר. 15 דקות זה כלום בשביל להשלים את כל השלבים, בגלל זה אני בדרך כלל מדלגת על חלק מהדברים, בעיקר על הטיפוח . מקווה שמתישהו אשקיע גם בזה. אני מתאפרת על שולחן מחשב ומשאירה כל מה שהשתמשתי בו על השולחן, רצה לאוטובוס ושם אני בודקת איך נראה מה שציירתי על עצמי. לעתים יש תמונות מזעזעות ולפעמים יותר מוצלחות, לכן אני פותחת כאן פינה: "איפור היום - תמונה מהדרך" (אוטובוס). צירפתי גם תמונה של השולחן, ככה מצאתי אותו כאשר חזרתי מהעבודה.
כמו כן, עוד לפני שהתחלתי להשתעשע לעומק באיפור היה לי הרבה מוצרי איפור וטיפוח שניתנו לי במתנה, נקנו בקניות לא חכמות וסתם מוצרים ישנים מאוד ..החלטתי שכרגע אני מבצעת מבצע חיסולים - אני משתדלת לסיים את כל הדברים הישנים כדי שתהיה לי הצדקה לקנות דברים טובים ומחושבים.
תמונה מהדרך:
פנים:
קרם בסיס: Lancome Hydra Zen Neurocalm Moisturiser (מבצע חיסול)
מייק-אפ: מינרל של מייבלין ניו יורק (מבצע חיסול)
סומק: Luminys Baked All-Over PUPA
שפתון: NYX - Black Label Lipstic - 144
עיינים :
בסיס: artistry eye foundation(את הפרימייר הזה קיבלתי במתנה מקרובת משפחה ברוסיה לפני איזו שנה וחצי ואפילו לא ידעתי מה זה. אחרי שלמדתי קצת על פרמיירים ניסיתי אותו, והוא די בסדר, מקבע את הצלליות טוב. גם הוא במבצע החיסולים שלי).
גבות: Brow Fix - Brow Kit - MILANI
צלליות: בסיס על כל העין: MAYBELLIN - Cool Effects Cooling Cream Eyecolor (מאוד ישנה כנ"ל במבצע חיסולים), בחצי העפעף החיצוני: צללית של אינגלות סגולה - מס 40
איליינר: Long-Wear Gel Eyeliner - Sepia ink - רציתי לשים משהו טבעי יותר.
מסקרה: Maybelline - Volum Express The Falsies

ביי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...