9.3.12

נקודות נקודתיות

פורים סוף סוף הגיע וכבר עומד להסתיים ואיתו הרצון לעשות דברים שטותיים בלי צורך להסביר למה עשיתי את השטות הזאת. בתחום הציפורניים, החלטתי ללכת על קלסיקה שטותית - נקודות לבנות (Polka Dots)
מה שנדרש: 
1. לק בסיס 
2. לק אדום - (מספר 40 של CHIC,  לא ברור לי מאיפה יש לי אותו ועוד בקבוק משונה) - זה יכול להיות כל לק צבעוני אחר 
3. לק לבן - GK professional מס 726 (פעם ראשונה שלי עם המותג הזה) 
4. מייבש לק של CHIC 
5. נקודון - לכלי הזה יש 2 ראשים. אחד עם ראש קטן לנקודות קטנות ועדינות (נראה לי אפשר גם לצייר עם הקצה הזה,  עדיין לא נוסה) ואחד לנקודות יותר גדולות. 
6. חתיכת נייר לעשות עליה ליכלוכים.


1. מסדרים את הציפורניים (מה שהפעם לא עשיתי) ומורחים את הבייס שישמור על הציפורן ולא יצהיב אותה. 
2. מורחים צבע בסיס, אצלי זה צבע אדום. כמו שאתן רואות לא ממש ניסיתי להיות מדוייקת, החלטתי לנקות סביב הציפורן אחרי המריחה. 


3-4.  זה השלב של הניקוד - שמים על דף נייר כמה טיפות של לק לבן ותובלים בשלולית הקטנה הזאת את הנקודון (השתמשתי בצד הרחב  יותר), ונוגעים איתו בציפורן. זהו, יש לנו נקודה! ממשיכים ככה על כל ציפורן. אני השתדלתי לעשות אותן בצפיפות אחידה אך לא בגודל שווה על כל ציפורן אבל ברור שאפשר לגוון.
5. מחכים עד שהלק יהיה חצי יבש ואז מורחים את מייבש הלק.
6. מנקים את מסביב הציפורן עם צימרון ספוג במסיר לק.
7. שלב היבוש- השלב שבו גם אני מתייבשת ומתחילה לעשות שטויות :לסדר את הלקים, לצלם  ולהרוס את כל מה שעשיתי.
פורים שמח!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...