10.2.12

פס המושלם

אחד הדברים שמשנים ביותר את המראה הכללי הוא כמובן אייליינר. יש אותו בכל מיני צבעים, צורות ומרקמים. אני משתמשת בו שנים. כנראה שזה אחד ממוצרי האיפור הראשונים שהיתי משתמשת בו. עד לפני 8 חודשים השתמשתי רק באייליינר נוזלי אבל לאחרונה גיליתי  את האייליינרים ג'לי-קרמים שקיימים כרגע בשוק ויותר נכון אצלי במגירה.


אחת המשימות שלי בנסיעה לניו-יורק היתה לקנות לי אייליינר חדש (התחלת תחביב הבזבוזים הקוסמטיים שלי). ברשימה היה אייליינר של בובי בראון ושל מאק. כמו שאתן כבר יודעות, הדבר הראשון שראיתי בניו-יורק היתה החנות של אינגלות . מרוב בלבול והתלהבות היתי חייבת לקנות אייליינר שלהם, מה שהתבררה בסוף כקניה פחות מוצלחת.

INGELOT - Matte Collection AMC Eyeliner Gel


במבט ראשון זה היה נראה לי מאוד מבטיח. קו אחיד, שחור חזק, מט ואטום, נראה מצויין.  אבל בפועל, אחרי כמה חודשים המרקם השתנה ונהיה יותר גושי ויבשושי, מאוד קשה למריחה. הוא די עמיד, אבל לפעמים נראה לי שהוא מתפורר טיפה.  מידי פעם אני עדיין משתמשת בו במחשבה פולנית שאם קניתי חייבים לפחות  לסיים קצת ממנו. לא אקנה בקרוב איילינרים שלהם..

אחרי שקניתי אינגלוט חשבתי שמשימה הושלמה וזהו, לא צריכה יותר אייליינרים. אך ברגע האחרון, במטוס לארץ דפדפתי לי במגזין הדיוטי פרי התקוע בגב המושב הקדמי ורואה סט של 2 איילינרים של בובי בראון ששמעתי עליהם קצת. המחיר היה מאוד מפתה (32 דולר) אם אני לא טועה ואכן לא עמדתי בפיתוי. הקניה התבררה כמוצלחת ביותר, ככה זה כאשר קונים בשמיים מדיילת אוויר ולא דיילת סופרפארם.

Bobbi Brown Longwear Gel Eyeliner Duo



בתוך הקופסה היו 2 צנצנות זכוכית (3 גרם כל אחת), שחור וחום: Black Ink - 1, Sepia Ink - 2 ומברשת קטנה שטוחה וקצת מעוגלת. היא די טובה, אבל אני מעדיפה לצייר את הפס עם מברשת ישרה, שטוחה ומשולשת.
המרקם של הג'לים מאוד סמיך ונעים, נמרח בקלות ועמיד מאוד. ללא ספק, הצבע השחור הוא המועדף עלי, הוא נותן קו אחיד וחזק. צבע ספיה טוב לשימוש כאשר רוצים ליצור עיניים טבעיות ופחות דרמטיות .



בעקבות החשש שבובי בראון הולך ונגמר התחלתי לחפש לו תחליף הולם נגיש בארץ. בסופר פארם שמתי לב לאייליינר חדש של מייבלין והפוסטים של בלוגריות לא איחרו לסקור אותו

Maybelline - Eyestudio Lasting



אייליינר מגיע בקופסת זכוכית חלבית עם פקק מתכת מאוד חמוד . יחד איתו  מגיעה גם מברשת שטוחה ומעוגלת, די דומה לזו של בובי בראון, רק עם ידית יותר ארוכה. כפי שכבר ציינתי, היא נוחה אבל אני מעדיפה אחרת.
המרקם של מייבילין טיפה יותר קרמי. נמרח מאוד בקלות . הקיבוע שלו לוקח כמה שניות ככה שיש טיפה זמן לנקות בצדדים - הרי גם קו אחיד ונקי מתחיל כקו די עקום :)
הוא מאוד עמיד ואכן נשאר על העין את הזמן המובטח .בתור המוזנחת של חובבות האיפור לא פעם קרה לי להתעורר עם פס שחור שעדיין נראה די יציב על העין (זה מתייחס גם לאייליינר של בובי בראון).
רכשתי אותו במבצע של 2 במחיר אחד. שקלתי לקנות אחד שחור ואחד חום אבל בגלל שיש לי כבר חום החלטתי לקנות שני שחורים בשבילי ובשביל אחותי.

JA-DE - Long Lasting Eyeliner Intense



אני עדיין משתמשת מידי פעם באיילנירים נוזליים. יש לי את האיילינר העמיד של ג'ייד. קניתי אותו כבר פעמיים
והוא האהוב עלי בין הנוזליים. הוא מאוד  עמיד (כמו שמובטח ע"י היצרן), מחזיק המון שעות ואפילו עמיד במים. הדבר הנוסף שאני אוהבת בו זאת המברשת שלו, היא כל כך דקה  שאיתה אפשר להגיע לפס דק ומדוייק מאוד, אבל צריך ללמוד להשתמש בה. יש לי תמיד אותו בתיק האיפור איתי כי הוא תופס פחות מקום ולא צריך להסתובב עם מברשת מיוחדת.

אין ספק שאייליינרים הם אחד המוצרים החשובים ביותר בשגרת האיפור שלי. לפעמים אני עושה פס ישר וחד ולפעמים מטשטשת אותו עם צללית שחורה  כדי לקבל מראה יותר רך ומעושן. אני לא חוששת לשים את האייליינר גם על פס המים התחתון של העין, מן הסתם הוא לא שורד שם כמו על העפעף העליון (לבעלות עין קטנה יחסית אני לא ממליצה לתחום את החלק הפנימי בצבע כהה כי זה גורם לעין להיראות יותר קטנה).



המוצר הבסיסי הזה הופך כל עין ליפה ומודגשת יותר. לא סתם זהו אחד המוצרים הקוסמטיים העתיקים ביותר. תחילתו במצריים העתיקה כנראה כהגנה כנגד עין הרע. אז השתמשו באבני פחם או עופרת כדי להדגיש את העין.  כפי שאתן מבינות זה לא הדבר הכי בריא לעיניים ולגוף . איזה כיף שהגענו לטכנולוגיות שמאפשרות לנו להיות קלאופטרות גם  בלי להזיק לעור.

אייליינר - Maybelline - Eyestudio Lasting
מסקרה - Maybelline - Volum Express Mascara Black Drama

4 תגובות:

  1. איילניר של גי'ד היה הראשון אצלי בין איילנרים שחורים ונוזלים מאוד אוהבת אותו עד היום, על מייבלין שומעים די הרבה בזמן האחרון בבלוגים ומהביקורות הוא נראה ממש מוצלח לכן אני שוקלת ליקנות אותו שהסיים של האיילנר של smashbox שהוא גם מאוד מוצלח והשתדל לכתוב פוסט בקרוב אליו

    השבמחק
  2. האייליינר ג'ל הראשון שקניתי היה זה של בובי בראון ולצערי לאחר כמה חודשים מועטים ביותר הוא התייבש לי... אחריו קניתי את זה של מייבלין והוא עדיין קרמי ונמרח מקסים גם כמעט שנה אחרי שפתחתי אותו! בהחלט מומלץ :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין מה שאת אומרת.. אולי התייבשות קשורה למקום איכסון או משהו כזה, ולא למותג. כי בובי בראון שלי אחרי חצי שנה לגמרי נעימות ונמרחות טוב. אבל אינגלות יבשה לגמרי .

      מחק
  3. חוץ מהבובי בראון את חייבת גם לנסות את המאק :) הוא ממש מעולה ואפילו אחרי שהוא קצת מתייבש ניתן להחיות אותו :)
    חוץ מזה .. ניראה בזכותך אני ינסה את המייבלין ..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...