29.2.12

גלוסי

המון כבר דובר על גלוסי בוקס. בגלל שאני רושמת את הפוסט הזה באיחור אופנתי והנושא נטחן מכל הכיוונים, העצבים שעלו לי בהתחלה כבר נרגעו. אני רק אציג בקצרה מה קיבלתי ואצרף תמונות.


את הגלוסי בוקס שלי קיבלתי ביום שישי בשעה 9 בבוקר. בדיוק שבוע ויום אחרי שקיבלתי את ההודעה שהיא נמצאת כבר אצל השליחים. אבל בגלל ששישי זה היום היחיד שאני בבית בשעות שהם עובדים הייתי צריכה לחכות שבוע שלם (ואני לא מצטיינת בסבלנות). בשבוע הזה הספקתי לקרוא בפייסבוק כל כך הרבה תגובות משונות ולהתעצבן כל כך הרבה פעמים, כך שכאשר השליח צלצל בפעמון וצעקתי לו שניה! שניה! (אני חושבת ששעה 9 היא שעה מוקדמת מדי לערום עם שליח) אפילו לא הרגשתי אשמה. אני חיכיתי.. גם הוא יכול לחכות.
לצערי כמו שכבר אמרתי את התכולת הקופסה ידעתי כבר מראש, תודות לפייסבוק. אבל בכל זאת לקבל קופסה יפה היה נחמד מאוד והוצאתי כל מוצר ומוצר בסקרנות. הנה היא השישיה מחשבותי על כל פריט:



מסכת לחות של AHAVA  - האמת שאני יודעת שמוצרי אהבה אמורים להיות טובים ואיכותיים אבל איכשהו תמיד הם גורמים לי לחשוב על הרס ים המלח (למרות שזה ממש לא חד משמעי - וזה לגמרי אצלי בתת המודע). מרחתי את המסכה בערב בשכבה דקה כמו שכתוב.  מסכה נמרחת בקלות  ויש לה ריח נעים מאוד. באשר לפעילות, לא ראיתי איזה שינוי, אבל אני לא מבינה גדולה במוצרי טיפוח. מקווה שזה עשה טוב לעור פנים שלי, כנראה שצריך להתמיד עם זה.

שפתון אוניברסלי  של- LOREAL PARIS   זהו שפתון שקוף שאמור לתת הדגשה לצבע הטבעי של השפתיים. ניסיתי אותו והוא חמוד. עושה הדגשה עדינה של הצבע ומוסיף  טיפה גוון וורוד. בגדול אהבתי אותו, הוא נראה מאוד טבעי, אבל לא בטוחה שהייתי קונה אותו בחנות. אני באופן כללי לא ממש משתמשת בשפתונים, אבל הוא עשה לי קצת חשק למרוח אותו מידי פעם, אולי בגלל שהעיצוב של הסטיק עצמו ממש מושך כי הוא שקוף וחמוד. כמו סוכריה.
צללית - LIFE טוב, בחנות אני אפילו לא ניגשת לסטנדים של לייף ואני לא יודעת למה. אני יודעת שהמוצרים שלהם לא כאלו גרועים וברור לי שהם נעשים בדיוק אותם מפעלים בהם מיוצרים מוצרים מחברות יותר "נחשבות". חוץ מזה, צלליות בודדות אף פעם לא עשו לי את זה - אני מעדיפה סטים או לפחות זוג. מכאן ברור שזו הפעם הראשונה שאני משתמשת במוצר הזה. קיבלתי צללית מספר 309 ורדרדהזו צללית מפוצצת בנצנצים, והאמת היא שדי אהבתי אותה. לדעתי היא די וורסטילית ואפשר להשתמש בה גם כצללית (הצבע הזה מדגיש היטב עיניים ירוקות), להניח אותה גם מתחת לגבה בתור הארה, ונראה לי שאפילו לשים (מעט) על כריות הלחיים יכול להיות נחמד כי היא תיתן ניצנוץ עדין.
צללית מאוד נחמדה אבל עדיין התמחור שלה קצת בעייתי- 50 שח לצללית בודדת של חברת מותג? ... לא נראה לי.

מסכת בריליאנס - WELLA PROFESSIONALS , השער שלי לא מהטובים במיוחד, כמו שהרופאים אומרים, זה גנטי. ככה שאני די חוששת להשתמש בכל דבר כדי לא להרוס את מה שיש. אולי אנסה להשתמש במסכה בכל זאת. לא מצפה ממנה למשהו מיוחד... אבל נראה. באופן כללי, לדעתי הקופסה קטנה מידי. במיוחד לאלו שיש להן שער מלא וארוך הכמות הזאת לא תספיק אפילו לפעמיים של שימוש.

סבון נוזלי לגוף של SABON - סבון רגיל לא יותר מידי מיוחד. הריח לא בין האהובים עלי, אבל גם לא מגעיל ככה שאשתמש בו. גם הבקבוק שלי חמוד בגודל טוב. ככה שכרגע הוא משמש כסבון ידיים
בושם וניטס - VERSACE - הדבר הראשון שפתחתי, הגיע בקופסה בצבע זהב נוצץ . זה בושם בגודל מיני בריח די נעים נשי - "חושני" . יותר הרגיש לי כבושם לערב, אולי כי אני מעדיפה ריחות יותר פרשים וחמצמצים. אבל אני לא פוסלת אותו לאלתר כונראה שאשתמש בו מידי פעם.

 
 טוב הגענו לקטע הקיטורים . למזלכן, עבר כבר מספיק זמן וכל ענייני גלוסי פברואר כבר לא מעסיקים אותי . אני עדיין לא מבינה איך על הלוח של גלוסי בוקס יש כל כך הרבה בנות שמתלוננות על אי הנוחות של דואר שליחים ובכל זאת הם שולחים לנו מייל:  "הקשבנו לכן, חשבנו והחלטנו שאתן צודקות... החלטנו לחשוף בפניכן את השירות החדש:  שירות מסירת חבילות עד הבית".  ממש לא ברור לי למי הם הקשיבו... ואם הם כן הקשיבו איך זה שהם החליטו לעשות בדיוק הפוך?
הקטע הכי מעצבן בכל העניין הזה היא ההחלטה שלהם להעלות את מחיר הקופסה ל -75  ש"ח וזה חודש אחד אחרי ההשקה הנוצצת. בזמן שעוד אין להם קהל אוהב ואוהד. זה די הרס את הטעם הנעים שהיה יכול להיות בשירות הזה . קצת טעם של חול ארוז בקופסה יפה. לא, אני עדיין לא ביטלתי את המנוי, כי בתור מישהו שנרשמה לפני עליית המחירים אני עדיין אמשך זמן מה לשלם את הסכום הישן וכי הם הבטיחו שקופסת מרץ תהיה הטובה שהיתה אי פעם בעולם (לא צוחקת, כך הם רשמו על לוח הפייסוק שלהם ... אה, וגם מחקו את זה) . אז אני עדיין בסיפור, אבל אין ספק שכאשר יעלו גם לי את המחיר והמשלוח יעלה כחצי מחיר מהתכולה זה יפסיק להראות לי משתלם.
נסיים בנקודה נעימה. הקופסה הוורודה כל כך חמודה שבטוח אמצא מה להכניס לתוכה. מקווה שיהיו לי עוד כמה.


ביי

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...