25.1.12

Inglot - חלק2

לפני כמה ימים אחותי הגיעה מניו יורק ואיתה צלליות Inglot שביקשתי ממנה לרכוש. אחרי הקניה הקודמת והאימפולסיבית בחנות החלטתי שהפעם אני עושה החלטות נכונות לגבי איזה צלליות אני צריכה. ונקודת מוצא הראשונה שלי היתה- "אני רוצה צללית שחורה מאטית (לטישטושים של פס איינליינר) וכמה צלליות אפורות".

התחלתי לגלוש בבלוגים שונים ומשונים, לראות את הסווטשים והצבעים, כדי לעשות החלטה הכי נכונה ומושכלת...להגיע לפלטה המושלמת :)
כהרגלי, תוך 5 דקות כבר התבלבלתי, והחלטתי ללכת על הרשימה הרנדומלית הנ"ל:
402, 404, 419, 368, 07, 423, 339, 376, 63, 391


קיבלתי אותה כעבור כמה ימים עם אחותי,שסוף סוף באה  לבקר אותנו.
בהתבוננות ראשונה הבנתי שהמטרה הראשונה הושגה, קיבלתי את הצללית שחורה מט ולא סתם צללית קיבלתי פעמיים. כנראה שבטעות (או אולי בכוונה) הזמנתי 2 צלליות מאוד דומות. למרות שאחותי ציינה שבחנות הרגיעו אותה ואמרו לה ששתי הצלליות הללו בגוונים שונים לגמרי. אם זאת, לטעמי היתי יכולה להסתפק באחת מהן :) אבל כל צללית שחורה מעולה מתקבלת אצלי בברכה.
402 - משהו אפור טיפה ורדרד - PEARL
404 - זהוב זהב חקי - PEARL
419 - ירוק זית - PEARL
368 - ורוד (צבע עור) - MATTE
07 - בהירה מאוד (ורוד- אפרסק) - SHINE
423 - חום עם גוון סגול כהה (לדעתי) - PEARL
339 - אפור בהיר - MATTE
376 - אפור כהה - MATTE
63 - כמעט שחור (או מאוד,מאוד קרוב לשחור) - AMC
391 - שחור (או מאוד, מאוד, מאוד קרוב לשחור) - MATTE
ואו זה ממש קשה להגדיר צבעים

לסיכום: יצאה לי פלטה מוצלחת מאוד, נייטרלית, נוחה ונעימה, שמאוד מתאימה ליום יום. יש הרבה צירופי צבעים שאפשר לשלב ביחד.


אם יש לכן עוד שאלות , אני כאן. כמו כן אתן יותר ממוזמנות להגיב, להמליץ ובכלל לבקר מדי פעם בבלוג שלי.
 מקווה לעדכן אותו מדי פעם אך מצד שני מקווה לא לקנות יותר מידי איפור.

3 תגובות:

  1. איזו פלטה מקסימה! מאוד דומה לשלי... :) איזה כיף לך שיש לך אחות בניו יורק...

    השבמחק
  2. הי. מצד אחד זה כייף . מצד שני זה לא כזה כייף. היא אחותי היחידה והיא רחוקה.
    בקשר לצלליות. יש מצב שגנבתי מהבלוג שלך כמה צבעים:).

    השבמחק
  3. בחירת צבעים ממוקדת הפעם, תתחדשי.
    מבקרת בבלוג בשמחה, תפרסמי :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...