17.2.12

Gray+Black


בזמן אחרון יש לי חשק להחליף לקים, פתאום צבעים מרגשים אותי. בא לי שיהיו לי כמה שיותר. יש לי קופסה של לקים (שדורשת מיון וזריקה) אז החלתטי לשחק איתה קצת. השלמתי בחנות כמה ממוצרי הבסיס - בסיס ללק, מייבש לק, לק שחור ומדבקות לפראנץ'. אף פעם עדיין לא ניסיתי לעשות משהו שכולל יותר מצבע אחד, אז החלטתי לנסות. החלטתי לנסות לעשות פראנץ': אפור-שחור - מודרני משהו.
הלקים שהשתמשתי בהם הם לקים של CHIC (ככה זה, אני מעדיפה הרבה ובזול.. קמצנית). הלקים שלהם משביעים את רצוני, הם נמרחים טוב ויש מגוון רחב מאוד של צבעים.


1. קודם כל צריך לגזור ולסדר את הציפורניים (לא מזמן הייתי אצל מניקוריסטית, כך שדילגתי על השלב הזה). על הציפורן הנקיה מורחים Base coat. שכבת בסיס שאמורה לשמור על הציפורן, במיוחד אם משתמשים בצבעים כהים שמצהיבים את הציפורן.

2. מורחים צבע בסיס. צבע אפור בהיר - CHIK 278

3. חשוב מאוד לתת ללק להתייבש. הלוואי והיה לי יותר סבלנות  לו היתה לי, זה היה יכול לשפר לי את החיים בכמה תחומים. קניתי מדבקות מיוחדות לעשיית פראנץ', מדביקים אותן ומנסים להדביק אותן כמה שיותר ישר וגם לנסות להדביק אותן טוב טוב כדי שהצבע השני לא ינזל מתחתיהן (את זה למדתי כבר אחרי שהסרתי אותן). 

4. מריחת לק שחור - CHIC 280 - Glimmer Onyx - על קצה הציפורן. הלק השחור הזה מוצלח מאוד לטעמי, הוא שחור שימרי עם ניצנוץ עדין.

5. שוב מגיעים לשלב הכי קשה: המתנה ליבוש הסופי. זהו השלב הקריטי, שבו אסור לעשות שום דבר. וזה השלב שבדרך כלל הורס את הכל. 

6. מורידים את המדבקות בזהירות רבה, לאט לאט. כי עדיין הלק לא התייבש סופית. עוברים על הציפורניים עם מייבש לק שאמור לסיים את עבודת היבוש.

7. זה השלב להבין שהיכולת מריחת הלק שלי עדיין בחיתוליה. אבל יש לי הבנה לא רעה של שלבי עבודה :)

מקווה שנהניתן לקרוא ולמדתם משהו. אשמח גם אם תתקנו אותי, ותלמדו אותי איך עושים את זה נכון. 
ואם זה נתן לכן השראה שילחו לי תמונות עם העיצובים שלכן!




7 תגובות:

  1. נראה מקסים! אהבתי את שילוב הצבעים!

    השבמחק
  2. שאפו על הסבלנות, ליורשת יש והיא עושה שילובים מיחדים. לי אין ואף פעם לא הייתה.

    למה טוב רובוט כפול מילים למה?

    השבמחק
  3. יפה......
    אני באה לראות מה לבשת שמתאים לזה. (-:

    השבמחק
  4. גם אני אוהבת לעשות פראנץ' ציבעוני, עוד מאז שראיתי את זה בקמפיין של איב סן לורן (או משהו אחר, זה היה לפני שנים אז לא זוכרת). משהו שלמדתי זה שאם את לא רוצה שצבע ינזל מתחת למדבקות אז תורידי אותן ישר. אני שמה מדבקות על כל הציפורניים, מורחת את הקצה של ציפורן אחת, מורידה את המדבקה (רצוי עם פינצטה, ככה פחות סיכוי לגעת בלק עצמו ולהרוס) צובעת עוד ציפורן, מורידה ישר את המדבקה וכך הלאה. חלק מהמדבקות גם משאירות דבק על הציפורן אם מדביקים אותן חזק מדי או משאירים לאורך זמן ואם את מורידה את המדבקה ישר אז את מנמעת גם מזה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...