16.6.12

קיקומניה איטלקית - (חלק א)


לפני כשבועיים חזרתי מטוסקנה הקסומה. הטיול היה מהנה וכייפי, הנופים מצוירים (בקרוב אעלה תמונות לבלוג), המאכלים טעימים והחופש משחרר וממכר. עם זאת, יש עוד דבר נחמד לכל חובבת איפור- זמן (כל עוד מתעלמים ממבטו של החבר) וחנויות בשפע. אבל החלטתי להתמקד בממתק מקומי -איטלקי -קיקו. החנויות של קיקו פזורות  בכל העיירות, גם גדולות וגם קטנות. בכל פעם שעברתי ליד חנות לא הצלחתי לעבור בלי להיכנס. מדובר בחנויות מגניבות, נקיות, ומאוד מושכות. מרוב שמאבדים בהן את הראש שכחתי לצלם אותן (אוףףף).  הרשת מתאפיינת במוצרים יפים, מותג בית איכותי ונגיש לכל כיס. בגלל שהכל יחסית לא יקר מאוד פשוט לקנות , אך לא לבחור, כי בא לקנות הכל, אז בכל כניסה לחנות יצאתי עם עוד שקית קטנה וורודה. לקיקו יש מגוון מאוד רחב של מוצרים, מצלליות ולקים בכל הצבעים ועד מייקאפים, סרומים וכל מגוון הטיפוח. התחלתי מצלליות- אבל אני בדרך כלל לא אוהבת לקנות צלליות בודדות, זה תופס מקום ואף פעם לא נגמר. חוץ מחוסר ההחלטיות שלי ,שלא ממש  משחק לטובתי במקרה הזה. החלטתי ללכת על 2 צלליות: כל אחת מחולקת חצי חצי:

1. צלליות אפויות - 107 Electric Green/Violet - סגול + טורקיז(סוג של ירוק/כחול), שילוב מקסים של צבעים כל כך שונים, אבל ביחד יוצרים איזה קסם מיוחד. בגימור שימרי עדין מדהים. יש בהן הרבה פיגמנט אבל במריחה הן מאוד עדינות ולא כבדות. מטשטשות יפה אחת עם השניה, (תמונות בקרוב)(6,90 €)
2. Lime Green/Umber 102-  ירוקה בהירה, סוג של ירוק לימוני עם גוון זהבהב בצד אחד וחום סגלגל- אמברי, בצד שני. החלק הכהה יותר שימרי ויש בו נצנוץ ורדרד כסוף. גם הזוג הזה יוצר זוגיות נעימה מאוד על העין.
3. 136 - מזמן כבר רציתי צללית בצבע יין, סוג של בורדו כהה עדין שיכול להשתלב עם איפור ורדרד וטבעי. הצללית הבודדת הזו מאוד עדינה, במרקם פנינה, פיגמנטית מאוד ונמרחת יפה. ניתנת לבניה.(4,90 €)

את שלושת הצלליות הבאות קניתי בחנות בקניון עודפים. רוב המחירים בה היו כמו בכל חנות רגילה ועל מבחר מוצרים היתה הנחה משמעותית. מתוך כמה צלליות בחרתי שלוש בסיסיות (2,90 € אם אני זוכרת נכון):
4. חומה - מתאימה לאיפור ניטרלי, קצת פנינתית. נראה לי הולכת להיות מאוד שימושית.

5. באז'- ורדרדה - כמעט בצבע עור - נראה לי אשתמש בה להארה תחת עצם הגבה כי היא מאוד ניטרלית, אבל גם כסופה- שימירית מצד שני . כנ"ל מתאימה לאיפור ניטרלי. נראה לי שתיהן ישתלבו ביחד אחת עם השניה.
6. שלישית היא כמובן צללית ירוקה, לא יכולתי להשאיר אותה שם- (טוב 10 שח). צבע ירוק זית, עם נצנוץ צהוב. 
לסיכום עד כאן: הצלליות נותנות תמורה טובה לעלות.







החברה מוציעה כל כמה זמן קולקציות מיוחדות של פלטות: Blooming Eyeshadow Palette -הפעם הפלטה בנויה מ-5 צבעים. החלטתי לבחור את הפלטה הכי עדינה - בגוונים וורודים, חומים. זה אמור להתאים לעיניים הירוקות שלי. יש בה צבעים ברמות גימור שונות: זהובה-באז' עדינה, שני צלליות וורודות, אחת מט, אחת יותר פנינתית, ו-2 צלליות חומות ,בהירה וכהה, מאוד ניטרליות. בכלל פלטה מאוד עדינה ואפשר לדעתי להשתמש בה אפילו כסומק או היילייטר. הצלליות מתחברות בקלות אחת לשניה ואפשר לעשות איתן הרבה שילובים עדינים.לפי הוראות היצרן למראה יותר דרמטי אפשר קצת להרטיב אותן (12,90 €).
בטיול שלי לברצלונה לפני כשנה רכשתי כבר פלטה דומה, אך שונה. המבנה של הקופסה שלה לגמרי זהה לנוכחית אך היא היתה מחולקת ל 4 צבעים. כבר כתבתי עליה ואפילו צילמתי תהליך איפור שלי איתה, אתן מוזמנות להכיר גם אותה>>.

כמו שאתן רואות בתמונה, קניתי גם מכתים שפתיים (הראשון שלי) - בצבע אפרסקי . בדיעבד אולי הוא טיפה כתום מידי . אני אוהבת את ההרגשה שלו על השפתיים , או יותר נכון חוסר ההרגשה שלו. יש לו ריח מתקתק. טוב גם הטעם שלו גם קצת מתקתק. לא היתי מגדירה אותו כמשהו עמיד במיוחד, אבל הוא נעים ונוח לשימוש.

וכרגיל אני עדיין נמצאת בתהליך חיפוש של קונסילר עדין שיטשטש את העיגולים האפורים מתחת לעיניים, בלי להדגיש את הקימטוטים הקטנים. עדיין בתהליך בדיקה :) עד עכשיו הוא נחמד ועדין.


ובגזרת מבצעי הקופה היו איליינרים צבעוניים עמידים(3,90 €). בכל חנות היה איזה צבע אחר ככה שבסופו של דבר קניתי שלושה (שאחד מהם ניתן מתנה לחברה חובבת איפור). מה שנשאר לי הם שני צבעים מאוד יפים ומתאימים בול לצללית הראשונה שסיפרתי עליה. לטעמי צבעים מגניבים, מלאי צבע. המכחול דק ונוח מאוד, עמידות מצוינת. חברה שלי ציינה שבקושי הצליחה להוריד את האיליינר. מבחינתי זה יתרון אדיר- אני מעדיפה שיהיה כמה שיותר עמיד. אני יודעת שלא כולן אוהבות איליינר דרמתי וצבעוני מידי, אז לפעמים כאשר אני רוצה מראה יותר סולידי אך עדיין צבעוני אני שמה קודם אייליינר שחור ומעליו אילינר צבעוני.

טוב הגיעה זמן לסיים חלק ראשון של הסקירה האיטלקית שלי. בחלק שני..  ליקים...

נראה לי שנכון לעכשיו, בקולקציית איפור שלי, חברת קיקו תפסה מקום מוביל. טוב, תמיד טענתי שאני מעדיפה איפור שמשתלם למחיר. ממליצה בחום על מוצרים שלהם ועוד יותר אני ממליצה - סעו לטייל באיטליה! וטוסקנה!
כל כך יפה.. התמונות  יעלו בקרוב...


האם גם אתן נושאןת את חיידק הקיקומניה? אני כן, לפחות זמנית.
טוב לראות אתכן כאן. מקווה שלא היה ארוך מידי.
ביי..




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...