4.5.12

שפתונים קרמיים של NYX

הי לכולן . 
אני אוהבת מוצרים במראה מט. באחד השיטוטים שלי נתקלתי במוצר - Soft Matte Lip Cream של NYX. מדובר בשפתון בצורת קרם, אף פעם לא ראיתי משהו דומה. זאת הכלאה בין שפתון לליפלוס אבל במרקם קרמי שנותן תוצאה של צבע מט על השפתיים.
צבעים : בחרתי 3: Stockholm - ניודי ורדרד, San Paulo - וורוד קצת עתיק, Amsterdam - סוג של דובדבן.
הקולקציה המלאה כוללת 11 צבעים כשלכל צבע יש שם של עיר בעולם. לקח לי זמן לבחור כי רציתי את כולם.
אריזה: זה נראה כמו גלוס. הצבע של השפורפרת מתאים במדויק לצבע שיש בתוכה. האפליקטור הוא בצורת ספוגית. 


המרקם כמו שכבר אמרתי הוא מאוד קרמי. נמרח בקלי קלות. לא דביק. אני שונאת הרגשה של כבדות על השפתיים. אחרי שהוא מתייבש ממש לא מרגישים אותו, הוא קליל מאוד. עמידות שלו די גבוהה, אבל לא עם אוכל.
מחיר: כמו כל מוצרי ניקס שאני כל כך אוהבת העלות של השפתון הזה היא אטרקטיבית מאוד - 6 דולר (מידי פעם יש מבצעים באתרים שונים)
ניסיתי להכין סווטשים של השפתונים (קחו בחשבון שצבעים אף פעם לא יוצאים 100 אחוז מדוייק, גם בגלל תנאי צילום וגם בגלל צבע עור שונה לכל אחת). מקווה שזה מספיק כדי להתרשם. 

דוגמנית שפתיים אני כנראה לא אהיה
לסיכום: אני מאוד אוהבת את המוצר. אוהבת את המראה מט שמתקבל. אוהבת את זה שאני יכולה לשכוח מזה שיש לי משהו על השפתיים. אוהבת את הריח הקצת וונילי - מתוק אבל לא מוגזם. אוהבת את המחיר.
בא לי על כל הצבעים! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...