20.1.12

Inglot - חלק1

לפני יומיים אחותי הגיעה לביקור מניו יורק והביאה לי...(בחלק 2)
טוב אתחיל מההתחלה, לפני חצי שנה ביקרתי את אחותי בניו יורק ובהמלצתהשל  אחת הבלוגריות קניתי לי(ולה) צלליות ראשונות של אינגלות. אני לא יכולה להגדיר את עצמי כקניינית גדולה של איפור, אבל כאשר נכנסתי לחנות הבנתי שאין שום סיכוי שאצא ממנה בידים ריקות. זה כמו חנות ממתקים לילד.




לא יודעת האם התמונות של החנות מרגשות אתכן אחרי הפתיחה בראשון לציון , אבל בכל זאת מדובר בניו יורק..


החלטתי לקנות לי סומק וכמה צלליות. בגלל שרציתי אריזה משולבת בחרתי ב 2 פלטות. האחת :
3 צלליות + סומק והשניה : 5 צלליות. לא בטוחה אם בחירת הצבעים שלי היתה נכונה. לא היה לי איזה קו מנחה ובגלל זה הפלטה יצאה מאוד מגוונת ולא ממש ברורה. לא סגורה על מה חשבתי שם מבחינת התאמת צבעים :)
והנה המספרים הזוכים :
34 - בז' מבריק מנצנץ, טוב להארה.
407 - אפרסקית , כתמתמה, מט
51 - כתום בהיר זוהר
40 - סגול , לילך , שימרי
451 - אפור, כסף , קצת מטאלי
16- צהוב , קצת לימוני
471 - סוג של ירוק זית
64- שחור - זהבי , מבריק
והמספר הנוסף: 29 - סומק אפרסקי ורוד( לא טובה בהגדרות צבעים)


לסיכום : די התלהבתי מהצלליות האלו: מבחינת האיכות הן מאוד טובות , נמרחות ומטשטשות מהר וחלק וגם מבחינת המחיר  הן נגישות מאוד. יצא לי טוב כי את הפלטות (הקופסה) עצמן קיבלתי חינם (עד עכשיו לא הבנתי האם זה היה מבצע חד פעמי או תמידי . בנוסף קיבלתי מתנה כמה דוגמאות של פרמייר שעדיין לא השתמשתי בהן להם האמת.

כאשר אחותי שגרה בניו יורק שאלה מה להביא לי מניו יורק (אחרי מחשבות רבות התברר לי שאין לי מה לבקש, האם זה אפשרי?) ביקשתי ממנה לקנות לי עוד פלטה של צלליות ועדשה חדשה למצלמה... שזה אחד התחביבים  המשמעותים בחיי.(בואו לבקר בבלוג השני)
על הפלטה השניה אספר בחלק 2....

תגובה 1:

  1. WOW מתחילה מהסוף, מניו יורק תמיד יש מה לבקש, את בחורה צנועה :)

    למרבא הפלא טרם הגעתי לבקר באינגלוט בראשון. לא הכרתי את המותג עד שקראתי עליו פה בפורום. פלטות זה לא ממש אני.
    אהבתי את הצלליות השימריות, נראות מלאות פיגמנט.
    הולכת לבקר בבלוג 2

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...