25.12.12

A-england -לק מושלם לשנה חדשה


שלום בנות, אני יודעת שנעלמתי. מתנצלת. אני גם לא יכולה להבטיח שאחדש את הכתיבה המסודרת שלי, אבל בטוח אקפוץ לכאן עוד מדי פעם :)

לפעמים אני נתקלת במוצר שאני חייבת לצלם ולכתוב עליו, והפעם.... לק בצבע הנכון ובזמן הנכון.

מדובר במותג קטן - a-england , שהיוצרת שלו אדינה בודנה בנתה מספר קולקציות, כשמאחורי כל קולקציה יש נושא משותף. לכל יש לק יש סיפור, והלק הספציפי הזה  הוא מהקולקציה המיסטית - THE MYTHICALS: ושמו הוא: PERCEVAL.
פארסיבל הוא האביר התם, זה שנבחר לחזות בגביע הקדוש בפעם הראשונה ואחד הגיבורים באגדה הארתוריאנית חיפוש אחריו. פרסיבל הוא איש פשוט וישר, שאין לו איש בעולם, הפוגש בקבוצה של אבירי המלך ארתור (אבירי השולחן העגול) במקרה ומחליט להפוך לאחד מהם. 


כבר הרבה זמן אני חומדת כמה מהלקים של המותג הזה לצערי הוא לא זול ועלה על תקציב הלקים שלי, וכאשר גיליתי שבסייבר מונדיי יש הנחות יפות החלטתי לקנות כמה. את הלק הזה קניתי יחד עם עוד 5 (שאולי יום אחד עוד אכתוב עליהם- תרצו לראות אותם?) 

אשר התחלתי לבחור את הצבעים, הייתי מאוד סקפטית בהקשר לצבע הספציפי הזה, אבל בגלל שהוא היה במחיר מיוחד עם לק נוסף שרציתי, החלטתי לרכוש את הזוג. איך שמרחתי אותו התאהבתי - זה הלק האולטימטיבי עבור החגיגות של השנה החדשה שמתקרבות אלינו בצעדי ענק. איך שמרחתי אותו הרגשתי חגיגה, זה הזכיר את כדורי הזכוכית על עץ האשוח בילדותי (לא זה לא משהו נוצרי- בשבילי זה חג חילוני לגמרי ).


פרטים טכניים: צבע אדום - מטלי -מבריק. 
מריחה: כבר במריחה ראשונה לק עטום ונמרח מצויין ואחיד.
יבוש: יחסית ללקים מתייבש מהר
חיסרון: רצון להתאים פורשה לגוון הזה  
מחיר : 9 פאונד (במבצעים פחות) קצת יקר לטעמי


בהזדמנות הזו אני רוצה לאחל לכולכן שנה אזרחית מדהימה. שנת יופי ואופי, שנת בריאות וטיפוח, הנאה ללא הגזמה, המון פינוקים ומה שהכי חשוב אהבה!

דרך אגב מי שרוצה להמשיך ולהתעדכן במה שקורה איתי מוזמנת לבלוג היצירתי שלי.


התמונה של כדורי עץ האשוח היא של  :mlibrarianus כל השאר צילומים שלי.

תגובה 1:

  1. כיף שחזרת לכתוב (אפילו אם זה רק פוסט אחד)
    פעם ראשונה שאני נתקלת במותג, הלק עצמו מקסים, לגמרי תואם את התקופה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...